Saturday 30 May 2009

مصنع آيس كريم هدية لحبيبتي موناليزا
























23 comments:

  1. :) ايه ده كله
    ميرسى ياقلبى
    كده بقى انا هعزم بقية المدونات بقلب جامد:)
    عزومة عظيمة عليها القيمة:)
    تسلميلى ياحبيبتى

    ReplyDelete
  2. له بس تعب الاعصاب ده يا مصرية

    دانا ماسكة نفسي بالعافية و بروح اكله سرقة من ورا اولادي علشان كل ما ياكلوه يتعبوا

    اعمل ايه انا دلؤتي يعني؟؟؟
    :(

    ReplyDelete
  3. أيوه ياختي براحتك مانتي عندك مصنع دلوقتي

    طبعا هتزعلي كل شوية علشان تطلعيلك بمصنع حاجه

    المره الجاية شوكولاته بقى

    يارب إختياراتي تكون عجبتك يا مميزة ياللي كتاباتك جابتلي الغرامة

    خدي بالك من نفسك ودمتي سالمة بحفظ الرحمن وأمانه

    ReplyDelete
  4. طبعا تعب أعصاب

    ده أنا امبارح يت موني بقيت هتجنن على حتة آيس كريم من أي صورة بس أدوقه

    لكن أولا شغلت المروحه وجالي احتقان زي كل سنة

    ثانيا : العصابة بتاعتي مجرمين آيس كريم وأنا اللي بتدبس في تعبهم وأدويتهم

    ثالثا : الوقت كان متأخر ومش ينفع أتصل بالسوبر ماركت

    رابعا : أنا تخينة والحكاية مش ناقثه عاااااااااااااا

    على فكرة المطاعم اللي قلتيلي عليها هنكش وراها واعرف مكانها لأنك شوقتيني للجدع أبو 25 الوجبه ده

    قدورة دمرلنا الميزانيه وفضلنا جعانين

    تسلميلي يا موني وتسلم نصايحك

    بحبك قوي

    ReplyDelete
  5. انا مبحبش ايس كريم الفانيليا
    بس مش قادرة اشوف الوردة دى كدا عادى
    انا عايزة واحدة

    على فكرة انا عملت البطاطس وطلعت تجنن
    انا عملتها فى رحلة وعجبت ناس كتير اوى
    :)

    تسلم ايدك يا مصرية
    تقبلى مررى

    ReplyDelete
  6. يا نونو يا توتو

    عملتي البطاطس يا حبيبة خالتو؟

    والله فرحتيني

    أنا وواحده صاحبتي مندهشين إنها بتفك مع ناس رغم غننا بنعملها بالطريقتين ومش بتفك

    برافو عليكي يا نونو برافو

    بالنسبة للآيس كريم إختاري غير الفانيليا ده أنا حاطالكم أشكال وألوان

    لو مش عايزة بقى إدي سومة آيس كريم وخدي إنتي الوردة

    موااااااااااه

    ReplyDelete
  7. ربنا يحلي أيامك كلها يا سمر

    عيونك هما الحلوين

    بحبك قوي يابنت طولكرم

    ReplyDelete
  8. شكرا يا هانم بس انا اصلا من يافا, عروس البحر :)

    ReplyDelete
  9. ماشي يا سمورة نخليها بحبك قوي يا قمر يافا

    ReplyDelete
  10. ايه الشغل الجامد ده
    دي للفرجة و لا نمد ايدينا

    يا رب تكوني بخير يا عسل و الله و حشيني جداااا

    ReplyDelete
  11. ياااااااااي شكل الايس كرررريم يجنن

    انا بقى جووزي مجنون ايس كريم وبيجيب كل يوم من افخر الانواع

    ومش بقدر امسك نفسي بعقد طول اليوم وانا اكل ايس كريم وابقى خايفة لرشاقتي تبوظ :)

    تسلم ايدك ياخالتوو

    وحشتيني موووووووووت

    مش معقول بقى اولادك يستولوا على جهازك ويحرمونا منك ياعسل

    شوفيلك حل وحشاني موووووت

    بحبك قوووي

    اموووووووووواه

    ReplyDelete
  12. حبيبتي شملولة فييييننننيييكك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظظ
    و الله وحشاني
    أنا عندي ليكي هدية بسيطة على مدونتي يا ريت تشفيها

    ReplyDelete
  13. انتي فين؟
    اتأخرتي علينا
    يا رب تكوني بخير

    ReplyDelete
  14. كده بارضو يا بطة احنا موحشنكيش و لا اييييهههه
    ربنا يرجعك لينا بخير

    ReplyDelete
  15. لعابى سال بجد
    اصل انا نقطة ضعفى الايس كريم
    واشكاله دى كمان شهية جدا
    يابختك ياموناليزا بس يارب ترضى تدينى لحسة
    وحشتينى جدا يامصرية

    دمتِ بخير ..

    ReplyDelete
  16. الله ايه المدونه الجميله دي
    ربنا يجمع بينكم يارب على طاعه الله بجد الاخوه فى الله دى حاجه جميله
    دى حتى فيها ايس كريم
    طيب دلوقتى اعمل انا ايه يعنى بالايس كريم الرهيب ده
    ابقوا اعزمونى فى العزومه اللى بجد انا هتفرج بس كده ولا ايه
    تحياتى

    ReplyDelete
  17. انتى فين يا جميل مختفيه ليه

    ابقى طمنينا عليكى

    ReplyDelete
  18. Olá amiga!
    Conheci seu cantinho e é tudo de bom!
    Lindo, criativo, nutritivo e delicioso!...
    Parabéns pelo seu trabalho!
    Espero você em:
    magiadaines.blogspot.com
    Um ótimo fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ReplyDelete
  19. انتى فييييييييييييييين ؟؟

    انتى اللى ضايفاكى اللى على الفيس بوك صح ؟؟لو كده قوليلى علشان عايزة اطمن عليكى

    ReplyDelete
  20. أحب اللآيس كريم كثيراً صور رائعة :)

    ReplyDelete
  21. بالهنا والشفا يا فود لوفير

    ReplyDelete
  22. حبيبتي لجين

    واحشاني خالص

    أنا إيميلي eegychamp@hotmail.com

    وليا ايميلات تانيه كتير

    ضيفيني عندك بالإيميل ده وابعتيلي بس قوليلي انك لجين

    موااااااااااااااه

    ReplyDelete